English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)

Проект

УХВАЛЕНО

Вченою Радою Сумського

національного аграрного

університету

Рішення №_39_

від «27»_лютого_2012р.


Положення про Раду ветеранів 

Сумського національного аграрного університету

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:

1.1 Рада ветеранів Сумського національного аграрного університету (надалі Рада ветеранів) є колегіальним, постійно діючим консультативно-дорадчим громадським органом ректорату та вченої ради університету і формується, як добровільне громадське об’єднання ветеранів праці СНАУ без права юридичної особи.

Рада ветеранів створюється для вирішення стратегічних та істотно важливих питань розвитку університету, поточних проблем, по відношенню до яких виникає потреба єдиного консолідованого рішення керівних органів університету.

1.2. Чисельність ради ветеранів складає 15 осіб.

1.3 До складу Ради ветеранів входять провідні вчені, викладачі, співробітники університету, які пропрацювали в СНАУ більше 25 років, кандидатури яких висувають за поданням рад факультетів чи зборів представників структурних підрозділів.

Склад Ради ветеранів затверджується наказом ректора.

1.4 Діяльність Ради ветеранів будується на принципах добровільності її членів, самоуправління та дотримання законності у відповідності до чинного законодавства України.

1.5. У засіданнях Ради ветеранів (з правом дорадчого голосу) бере участь Ректор університету або за його дорученням перший проректор.

1.6. Засідання Ради ветеранів проводяться за необхідністю, строки їх проведення і порядок денний визначає голова Ради ветеранів за узгодженням з ректором СНАУ. Всі засідання Ради ветеранів є відкритими.

1.7. Рада ветеранів обирається терміном на три роки за поданням рад факультетів чи зборів представників структурних підрозділів СНАУ.

1.8. Рада ветеранів не потребує державної реєстрації.

2. МЕТА РАДИ ВЕТЕРАНІВ.

Рада створюється для вирішення стратегічних та істотно важливих питань розвитку університету, поточних проблем, по відношенню до яких виникає потреба єдиного консолідованого рішення керівних органів університету.

3. КОМПЕТЕНЦІЯ РАДИ ВЕТЕРАНІВ.

3.1. До компетенції Ради ветеранів відноситься:

3.1.1. Громадський дорадчий контроль за дотриманням виконання статуту СНАУ.

3.1.2. Розгляд дискусійних питань розвитку СНАУ, проблем, які не вирішуються або вирішуються конфліктно.

3.1.3 Внесення пропозицій та надання порад щодо форм та методів організації роботи окремих керівників університету, покращення їх менеджерських та професійних якостей, форм соціальної поведінки.

3.1.4. Розгляд спірних чи дискусійних питань організації освітнього процесу, структури навчальних планів, контролю знань студентів, впровадження альтернативних методично-дидактичних прийомів, визначення пріоритетних напрямків наукових досліджень, актуальності і першочерговості   видання   наукових праць.

3.1.5. Діяльність щодо захисту трудових, соціально-економічних і духовних прав та інтересів працюючих ветеранів праці, пенсіонерів.

3.1.6. Організація наставництва молодих спеціалістів, передача їм та закріплення кращих традицій, використання життєвого досвіду ветеранів університету, забезпечення різними методами ефективної виховної роботи молодих працівників, організація цілеспрямованої патріотичної роботи, формування у молоді на цій основі професійності, якості навчального процесу.

3.1.7. Сприяння залучення ветеранів до організації культурно-масової роботи.

3.1.8. Забезпечення матеріальної підтримки і допомоги ветеранам у складні періоди їх життя (хвороби, нещасні випадки, стихійні лиха).

3.1.9. Вшанування ветеранів у святкові дні, ювілейні дні народження, пам’ятні події.

3.1.10. Розгляд пропозицій про присвоєння почесних звань і винесення їх на затвердження вченою радою університету .

3.1.11. Створення історії діяльності університету.

3.1.12. Забезпечення правових консультацій та психологічної допомоги ветеранам.

3.2. На розгляд Ради ветеранів виносяться питання за поданням ректора СНАУ, проректорів, керівників підрозділів університету або окремих членів трудового колективу, а також за ініціативою одного із членів Ради ветеранів.

4. ПРАВА РАДИ ВЕТЕРАНІВ.

Рада ветеранів має право:

4.1. Рекомендувати своїх представників для участі в роботі громадських організацій, конференцій та інших громадських заходів.

4.2. Сприяти розвитку благодійного фонду СНАУ та його ефективного використання.

4.3. Співпрацювати з молодими вченими СНАУ, передавати їм свій досвід роботи та організовувати різні заходи.

4.4. Розповсюджувати інформацію про свою діяльність через засоби масової інформації, зокрема, через газету «Вісник СНАУ», сайт СНАУ.

4.5. Подавати подання ректору на нагородження кращих ветеранів праці до урочистих свят, ювілейних дат.

5. ОБОВ’ЯЗКИ РАДИ ВЕТЕРАНІВ.

5.1. Рекомендувати ректору і вченій раді способи і засоби вирішення стратегічних та істотно важливих питань розвитку університету, поточних проблем, по відношенню до яких виникає потреба єдиного консолідованого рішення керівних органів університету.

5.2. Сприяти залученню ветеранів праці до трудового, естетичного та морального виховання, наставницької діяльності молодих працівників, передачі їм кращих традицій та життєвої мудрості.

6. ЧЛЕНСТВО, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ РАДИ ВЕТЕРАНІВ.

6.1. Членство в Раді ветеранів .

6.1.1. Членами Ради ветеранів можуть бути провідні вчені, викладачі, співробітники університету, які пропрацювали в СНАУ більше 25 років і мають значні виробничі, наукові або методичні досягнення.

6.1.2. Кандидатури до складу Ради ветеранів висувають за поданням рад факультетів чи зборів представників структурних підрозділів.

6.1.3. Члени Ради можуть вийти із неї за власним бажанням (особистої заяви) або можуть бути виключені за порушення Положення про Раду ветеранів СНАУ.

6.1.4. Рішення про вихід або виключення з організації ветеранів приймається прямим відкритим голосуванням на загальних зборах Ради ветеранів. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували не менше половини присутніх на зборах. Збори вважаються легітимними, якщо на них присутні 2/3 членів Ради.

6.2. Права членів Ради ветеранів.

6.2.2. Обиратись та бути обраними в керівні органи Ради ветеранів .

6.2.3. Приймати участь в обговоренні питань роботи Ради.

6.2.4. Приймати участь в реалізації мети та завдань організації, виконувати доручення Ради ветеранів.

6.2.5. Добровільного виходу з Ради шляхом подачі заяви в Раду ветеранів. Рішення про вихід із організації приймається на засіданні Ради більшістю голосів.

6.3. Обов’язки членів Ради ветеранів:

6.3.1. Член Ради ветеранів зобов’язаний виконувати основні вимоги Положення про Раду ветеранів СНАУ.

7. ГОЛОВА РАДИ ВЕТЕРАНІВ та його заступник

7.1. Діяльністю Ради керує Голова, який обирається зі складу членів Ради прямим відкритим голосуванням. Рішення про обрання Голови Ради приймається більшістю голосів. Голова Ради обирається на три роки.

7.2. Для забезпечення ефективної роботи та діяльності Ради ветеранів за пропозицією її голови, Рада обирає зі свого складу заступника Голови Ради, визначає його функціональні обов’язки та повноваження. Строк повноважень заступника Голови Ради закінчується одночасно із закінченням повноважень Голови Ради.

7.3. Голова Ради (в разі його відсутності – заступник голови Ради за дорученням голови)

-   здійснює загальне керівництво Радою ветеранів СНАУ;

-   забезпечує підготовку засідань Ради і головує на них;

-   вносить пропозиції на розгляд ректора та вченої Ради СНАУ;

-   забезпечує контроль за виконанням Положення про Раду ветеранів СНАУ, планів та прийнятих Радою ветеранів рішень;

-   здійснює інші представницькі функції.

7.4. Питання щодо дострокового переобрання Голови Ради, заступника Голови, у зв’язку з невиконанням поставлених перед ними завдань може бути внесено на розгляд Ради на вимогу не менш як 1/3 членів Ради.

7.5. Рішення про скликання засідання Ради ветеранів приймає голова Ради, повідомивши про це її членів за 3 дні до її засідання

7.6. Рада здійснює свою діяльність на засадах даного Положення.

8. ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ ДО ПОЛОЖЕННЯ:

8.1 Зміни та доповнення до цього Положення можуть вноситись за рішенням вченої Ради СНАУ.

Новини

Четвер, 17 серпня 2017
Лише невтомна праця над собою дає значні плоди
14 серпня 2017 року делегація представників СНАУ на чолі... Детальніше...
Вівторок, 15 серпня 2017
Розпочинається набір в аспірантуру
Сумський національний аграрний університет оголошує... Детальніше...
Понеділок, 14 серпня 2017
Сумський НАУ візьме участь у двох проектах Erasmus+
Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних... Детальніше...
Четвер, 10 серпня 2017
СНАУ та Хенаньський університет науки і технологій підписали договір про співпрацю
На запрошення народного уряду міського округу... Детальніше...
Понеділок, 07 серпня 2017
Фахівці ФАО, ЄБРР та СНАУ провели навчальний тренінг в Києво-Могилянській Бізнес Школі
Сільськогосподарська та продовольча організація ООН... Детальніше...
П'ятниця, 04 серпня 2017
До СНАУ завітала делегація проекту RISE
У лютому 2017 року Сумський національний аграрний... Детальніше...
Середа, 02 серпня 2017
Першокурсники СНАУ познайомилися з деканами своїх факультетів
Вступна кампанія Сумського НАУ добігла до кінця, тож... Детальніше...
Середа, 02 серпня 2017
Кінологи Сумського НАУ повернулися з Люксембургу з нагородами!
Вже другий рік юні аджилісти Кінологічної Спілки... Детальніше...
Понеділок, 31 липня 2017
Студенти СНАУ показали високий результат на Всеукраїнському конкурсі наукових робіт
Міністерство освіти і науки України оприлюднило... Детальніше...
П'ятниця, 28 липня 2017
Щиро вітаємо з ювілеєм!
Cьогодні святкує ювілей Микола Шпетний, проректор з... Детальніше...
Вівторок, 25 липня 2017
Викладачі Сумського НАУ взяли участь у дні поля
Сьогодні на демонстраційно-технологічному полігоні... Детальніше...
Понеділок, 24 липня 2017
Студент СНАУ взяв участь у Всеукраїнському саміті
Нещодавно у с. Лугове Миколаївської області проходив... Детальніше...
П'ятниця, 21 липня 2017
Рейтинг аграрних навчальних закладів України
На початку липня інформаційним освітнім ресурсом... Детальніше...

©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.