English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
м. Суми
15 липня 2011 p.                                                                                           №42  

Про додаткові заходи по забезпеченню
виконання Закону України
“Про доступ до публічної інформації”

На виконання Закону У країни “Про доступ до публічної інформації ”

1. Затвердити :

1.1 Порядок подання, розгляду запиту на публічну інформацію та її отримання у Сумському НАУ і ввести його в дію з 15 липня 2011 року (додаток №1);

1.2 Форму запитів на публічну інформацію (додаток № 2);

1.3 Перелік відомостей, які містять конфіденційну інформацію і знаходяться у володінні, користуванні, розпорядженні чи створюється в процесі діяльності Сумського національного аграрного університету (додаток № 3).

Начальнику загального відділу Горпинченко Л.М. організувати діяльність підпорядкованого відділу з:

2.1 Ведення обліку запитів на отримання публічної інформації у загальному реєстрі документів та окремому реєстрі запитів з грифом “Запит на отримання публічної інформації”;
2.2 Ведення обліку у загальному реєстрі відповідей та у окремому реєстрі відповідей з грифом “Запит на отримання публічної інформації” та копії документів, що надані відповідно запитів щодо отримання публічної інформації із зазначенням обсягу, характеру документів, наданих на запит, термін виконання, безпосередніх виконавців;
2.3 Опрацювання, систематизації, аналізу та контролю щодо задоволення запиту на інформацію та надання консультацій під час оформлення запиту.

3 Керівників структурних підрозділів університету визначити відповідальними для забезпечення доступу запитувачів до галузевої публічної інформації з наступними завданнями:

- організовують своєчасний розгляд запитів на публічну інформацію, копіювання та надання копій документів відповідно запитів;
- здійснюють надання публічної інформації на запити (усно, по телефону, факсом, електронною поштою, поштою тощо) за обов’язковим погодженням із керівництвом університету в особі ректора чи профільного проректора згідно розподілу їх посадових обов’язків.

4. Загальний відділ отримує та реєструє запити, контролює їх виконання та надання публічної інформації відповідно запитів у встановлені законодавством терміни:

- не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
- якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. У такому разі запитувач повинен надати обґрунтоване клопотання про термінове опрацювання запиту.
- якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, університет може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку університет повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

5. Визначити спеціальним місцем для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями кабінет загального відділу.

6. Проректорам згідно розподілу їх посадових обов’язків забезпечити:

6.1 За погодженням з ректором систематичне оприлюднення на офіційному сайті Сумського НАУ інформації про свою діяльність, проектів розпорядчих актів, що підлягають обговоренню, а також оперативне оновлення цієї інформації.
6.2 Ужиття заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації з обмеженим доступом.

7. Керівникам структурних підрозділів інформувати про виконання визначених цим розпорядженням завдань загальний відділ щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.

8. Начальнику центру інформаційних технологій Мірошниченку В.І. забезпечити оприлюднення вказаних у п.1. документів і даного розпорядження на офіційному сайті Сумського НАУ.

9. Начальнику. відділу кадрів Решетило Т.В. у місячний термін згідно цього розпорядження внести відповідні доповнення до Положення про загальний відділ та інші структурні підрозділи і посадові інструкції їх керівників.

10. Контроль за виконанням розпорядження покласти на проректорів, керівників структурних підрозділів та начальника загального відділу Горпинченко JI.M. згідно розподілу їх посадових обов’язків.

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ та продовольства УКРАЇНИ

СУМСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

НАКАЗ

 

№_________                                                                                                          «____» ____________ 2013 р.

Про затвердження Розміру фактичних

витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію,

розпорядником якої є Сумський

національний аграрний університет,

та Порядку відшкодування цих витрат

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», пункту 8 Порядку подання, розгляду запиту на публічну інформацію та її отримання у Сумському національному аграрному університеті затвердженого розпорядженням ректора від 15 липня 2011 p. № 42, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сумський національний аграрний університет, що додається.

2. Затвердити Порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сумський національний аграрний університет, що додається.

3. Начальнику центру інформаційних технологій Мірошниченко В.І. розмістити цей наказ на офіційному веб-сайті Сумського національного аграрного університету.

4. Начальнику загального відділу Горпінченко Л.М. довести наказ до відома керівників структурних підрозділів.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Ректор,

д. с. г. н., професор                                                                            В.І. Ладика

 

Підготував:                                                                                                                                                                ПОГОДЖЕНО:

 

Провідний юрист                                                                                                                                                  Перший проректор

 

_____________ Д.О.Зібарєв                                                                                                                        _____________ М.П. Курило

 

                                                               Проректор з науково-педагогічної

                                            та навчальної роботи

                                                      _____________В.М. Жмайлов

                                                         Проректор з наукової роботи

                                              та економічних питань

                                                     _____________О.М. Маслак

                                         Головний бухгалтер

                                                        _____________В.О. Андрієнко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом ректора

Від «____» ______ 2013 р.№_____

  

РОЗМІР

фактичних витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є

Сумський національний аграрний університет

з/п

Послуга, що надається

Вартість виготовлення

1 аркуша грн.

1

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

1,10

2

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

2,25

3

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

4,50

4

Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

4,50

Головний бухгалтер                                       В.О.Андрієнко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом ректора

Від «____» ______ 2013 р.№_____

 

ПОРЯДОК

відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є

Сумський національний аграрний університет

1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Сумським національним аграрним університетом (далі - СНАУ) відповідно до ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2013 р. №2939-VI, та Граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 740.

2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли СНАУ є належним розпорядником інформації.

3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

- особі у разі надання інформації про неї;

- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

- щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сумський національний аграрний університет, затвердженого наказом ректора від «____» ­­­­_________ 2013 року № ________.

5. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Відділом фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності.

6. Структурні підрозділи СНАУ в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на публічну інформацію обсягом більше як 10 сторінок подають заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої СНАУ (далі - Заявка), до Відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності СНАУ, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

7. На підставі отриманої Заявки Відділ фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності СНАУ, протягом одного робочого дня виписує рахунок на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є СНАУ (далі - Рахунок), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку і передає його структурному підрозділу СНАУ, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок СНАУ, Відділ фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності передає структурному підрозділу СНАУ, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою Відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності СНАУ, з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати.

Копії платіжних документів з копією відповіді на запит на публічну інформацію (Рахунка та виписки з реєстраційного рахунка) структурний підрозділ, у якому знаходиться запитувана інформація, невідкладно передає до загального відділу, для здійснення обліку.

10. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.

11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

Головний бухгалтер                                                               В.О.Андрієнко

Додаток 1

до Порядку відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію,

розпорядником якої є Сумський

національний аграрний університет (пункт 6)

Головному бухгалтеру

Андрієнко В.О.

ЗАЯВКА № ____

від «___»____________ 20 __ року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

___________________________________

___________________________________

(назва документа)

_____________________________________

_____________________________________

(структурний підрозділ, в якому знаходиться інформація)

 

Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

 

з/п

Послуга, що надається

Вартість виготовлення

1 аркуша грн.

Кількість

аркушів

1

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

2

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

3

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

4

Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

(За відсутності даних ставиться прочерк)

 

Виконавець ______________________________     ____________           ____________________

                       (посада)                                      (підпис)                              (П.І.Б.)

 

Додаток 2

до Порядку відшкодування фактичних витрат на

копіювання або друк документів, що надаються за

запитом на інформацію, розпорядником якої є

Сумський національний аграрний університет (пункт 7)

 

Надавач послуг (Сумський національний аграрний університет)

Реєстраційний рахунок _______________________________

МФО _______________________________________________

Код за ЄДРПОУ _____________________________________

Платник: ___________________________________________

РАХУНОК № ___

від «___» ____________ 20__ року

для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

________________________________________________________________________________ (назва документа)

 

Послуга, що надається

Вартість виготовлення 1 аркуша, грн

Кількість аркушів

Сума, грн

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Сумський національний

аграрний університет

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Усього до сплати ___________________________________________________________________

_______________________________________________________________ грн ___________ коп.

(сума словами)

 

 

 

 

 

Виконавець ______________________________       ____________           ____________________

                          (посада)                                      (підпис)                                 (П.І.Б.)

Новини

Четвер, 29 червня 2017
Кіннотники СНАУ завоювали нагороди
Відкритим Чемпіонатом міста Суми з кінного спорту... Детальніше...
Четвер, 29 червня 2017
Проректора СНАУ відзначили Почесною грамотою Кабінету Міністрів
28 червня 1996 року Верховна Рада України прийняла нову... Детальніше...
Четвер, 29 червня 2017
Триває співпраця СНАУ та Nestle з впровадження програми RISE
27 червня 2017 року в Сумському національному аграрному... Детальніше...
Вівторок, 27 червня 2017
Викладачі ФХТ налагоджують співпрацю з «Глобино»
З 20 по 21 червня командою факультету харчових... Детальніше...
Понеділок, 26 червня 2017
СНАУ приймав гостей на конкурсі «Аграрна молодь та інновації»
23 червня 2017 року в Сумському НАУ відбувся II етап... Детальніше...
Понеділок, 26 червня 2017
Засідання вченої ради відбулося в університеті
26 червня 2017 року відбулося засідання вченої ради... Детальніше...
П'ятниця, 23 червня 2017
У СНАУ проводиться експертиза підготовки бакалаврів
У відповідності до наказу Міністерства освіти і науки... Детальніше...
Четвер, 22 червня 2017
Працює експертна комісія
В університеті працює експертна комісія з... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
Цікаво у СНАУ школярам
Пізнавально-розважальна екскурсійна програма «Літо в... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
У СНАУ обговорювали проблеми та перспективи кооперації
Семінар-нарада «Розвиток кооперативного руху на... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
15 годин в автобусі заради вічних спогадів
Для студентів Сумського національного аграрного... Детальніше...
П'ятниця, 16 червня 2017
Про перспективи розвитку вертикально-інтегрованої аграрної освіти говорили у СНАУ
Розширена нарада, що відбулася 16 червня 2017 року у СНАУ,... Детальніше...
Середа, 14 червня 2017
Студент будівельного факультету СНАУ – переможець турніру з боксу
Знайомтеся: Давид Гвініашвілі, студент ІІ курсу... Детальніше...
Вівторок, 13 червня 2017
Експерти перевіряють інженерно-технологічний факультет
Відповідно до Наказу Міністерства Освіти України... Детальніше...
Вівторок, 13 червня 2017
Спортивна перемога студента СНАУ
10-12 червня 2017 року в м. Суми на стадіоні спорткомплексу... Детальніше...

©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.