English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ректора Сумського НАУ
№104-К від 14.03. 2016 р.

Порядок оформлення обхідного листа та отримання оригіналів документів про освіту

Порядок оформлення обхідного листа для студентів денної та заочної форм навчання:

1. Для того, щоб отримати оригінали документів студенту, який закінчив навчання, або відрахований з університету, необхідно звернутися до деканату відповідного факультету і взяти обхідний лист встановленого зразку.
2. Відрахований студент (випускник) обов’язково повинен мати при собі паспорт громадянина України.
3. Працівник деканату видає обхідний лист, у якому вказує П.І.Б. студента і номер наказу на відрахування.
4. Відрахований студент (випускник) отримує відмітки у всіх вказаних підрозділах і повертається з обхідним листом до деканату факультету.
5. Відрахований студент здає до деканату відповідного факультету:

  • студентський квиток (денна форма навчання);
  • залікову книжку.

6. Відрахований студент із обхідним листом та відміткою деканату  звертається до відділу працевлаштування університету для отримання оригіналів документів про освіту. Пише розписку про отримання документів.

7. Випускник, який закінчив навчання в університеті повинен здати до деканату:

  • підписаний обхідний лист;
  • студентський квиток (денна форма навчання);
  • залікову книжку.

8. Спеціаліст деканату на підставі зазначених у п. 5 документів, видає оригінали документів про освіту, а випускник ставить свій підпис у журналі видачі документів.

 Зразок обхідного листа

Порядок видачі оригіналів документів у тимчасове користування студентам Сумського НАУ

Студент, який навчається в університеті має право отримати у тимчасове користування оригінали документів про освіту.

Для цього необхідно:

  • написати заяву на ім’я ректора університету;
  • викласти мету, термін користування та дату повернення документів;
  • заява візується деканом відповідного факультету та проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи університету;
  • у заяві ставиться відмітка про відсутність заборгованості підрозділами університету: бібліотекою університету та відділом фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності;
  • із завізованою заявою студент звертається до фахівця відділу працевлаштування та отримує на руки оригінали документів про освіту.

Термін користування документами не повинен перевищувати 14 днів.

Для короткострокового користування оригіналами документів про освіту (сканкопія, ксерокопія) студент повинен:

  • пред’явити паспорт громадянина України фахівцю відділу працевлаштування;
  • отримати на руки оригінали документів;
  • в короткий термін зробити ксерокопію чи сканкопію документів і повернути їх до відділу.

Фахівець відділу працевлаштування, на вимогу студента, повинен завірити копії документів підписом та печаткою відділу.

Сторонній особі оригінали документів студента видаються виключно за наявності довіреності посвідченої нотаріусом (разової, на виконання однієї конкретної дії).

Студенту, який відрахований з університету до закінчення терміну навчання, оригінали документів про освіту, у короткострокове чи довгострокове користування не видаються.

Відрахована особа зобов’язана на підставі наказу про відрахування та обхідного листа отримати оригінали документів про освіту.

Порядок видачі оригіналів документів про освіту стороннім особам:

  1. Особа пише заяву на ім’я ректора Сумського НАУ.
  2. Заява візується деканом відповідного факультету університету та проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи.
  3. До заяви додається довіреність посвідчена нотаріусом (разова, на виконання однієї конкретної дії).
  4. Документи видаються на наступний робочий день.
  5. Особа, пише розписку про отримання оригіналів документів на руки.
  6. Заява, довіреність та розписка залишається у особовій справі відрахованого студента чи випускника.

Новини

П'ятниця, 21 липня 2017
Рейтинг аграрних навчальних закладів України
На початку липня інформаційним освітнім ресурсом... Детальніше...
Середа, 19 липня 2017
SWAYchiki повернулися з Болгарії зі сріблом!
З 9 по 16 липня у місті Кітен (Болгарія) проходив... Детальніше...
Середа, 19 липня 2017
Сумський НАУ та ФАО реалізували спільний проект
На початку липня Сумський НАУ спільно зі Світовою... Детальніше...
Понеділок, 17 липня 2017
Слухачі курсів електронної мікроскопії захистили випускні роботи у Сумському НАУ
Цього року на курсах зібралися аспіранти та науковці... Детальніше...
Понеділок, 10 липня 2017
«Сучасний агробізнес» у Сумському НАУ
Регіональний науково-практичний семінар «Сучасний... Детальніше...
П'ятниця, 07 липня 2017
У СНАУ обговорювали проблеми розвитку сільських територій
Нині сільські території характеризуються... Детальніше...
Середа, 05 липня 2017
Іноземні студенти отримали дипломи
5 липня 2017 року відбувся  випуск іноземних... Детальніше...
Середа, 05 липня 2017
Земельна реформа: за чи проти?
5 липня 2017 року в Сумському національному аграрному... Детальніше...
Середа, 05 липня 2017
Актуальні питання міжнародного трейдингу та сертифікації
Під такою назвою в Сумському національному аграрному... Детальніше...
Середа, 05 липня 2017
СНАУ та ФАО розпочали проект у Луганській і Донецькій областях
У рамках співпраці зі Світовою продовольчою... Детальніше...
Понеділок, 03 липня 2017
СНАУ та ЄБРР продовжують співпрацю
18-26 червня 2017 року рамках співпраці та завдяки... Детальніше...
Понеділок, 03 липня 2017
Запрошуємо абітурієнтів до Центру сприяння подачі електронних заяв!
Нагадуємо, що наразі у головному корпусі Сумського... Детальніше...
П'ятниця, 30 червня 2017
День поля картоплі – 2017
За участю керівництва Сумської обласної державної... Детальніше...
Четвер, 29 червня 2017
Вітаємо з державними нагородами!
28 червня 2017 року Президент України Петро Порошенко... Детальніше...
Четвер, 29 червня 2017
Кіннотники СНАУ завоювали нагороди
Відкритим Чемпіонатом міста Суми з кінного спорту... Детальніше...

©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.