English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ректора Сумського НАУ
№104-К від 14.03. 2016 р.

Порядок оформлення обхідного листа та отримання оригіналів документів про освіту

Порядок оформлення обхідного листа для студентів денної та заочної форм навчання:

1. Для того, щоб отримати оригінали документів студенту, який закінчив навчання, або відрахований з університету, необхідно звернутися до деканату відповідного факультету і взяти обхідний лист встановленого зразку.
2. Відрахований студент (випускник) обов’язково повинен мати при собі паспорт громадянина України.
3. Працівник деканату видає обхідний лист, у якому вказує П.І.Б. студента і номер наказу на відрахування.
4. Відрахований студент (випускник) отримує відмітки у всіх вказаних підрозділах і повертається з обхідним листом до деканату факультету.
5. Відрахований студент здає до деканату відповідного факультету:

  • студентський квиток (денна форма навчання);
  • залікову книжку.

6. Відрахований студент із обхідним листом та відміткою деканату  звертається до відділу працевлаштування університету для отримання оригіналів документів про освіту. Пише розписку про отримання документів.

7. Випускник, який закінчив навчання в університеті повинен здати до деканату:

  • підписаний обхідний лист;
  • студентський квиток (денна форма навчання);
  • залікову книжку.

8. Спеціаліст деканату на підставі зазначених у п. 5 документів, видає оригінали документів про освіту, а випускник ставить свій підпис у журналі видачі документів.

 Зразок обхідного листа

Порядок видачі оригіналів документів у тимчасове користування студентам Сумського НАУ

Студент, який навчається в університеті має право отримати у тимчасове користування оригінали документів про освіту.

Для цього необхідно:

  • написати заяву на ім’я ректора університету;
  • викласти мету, термін користування та дату повернення документів;
  • заява візується деканом відповідного факультету та проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи університету;
  • у заяві ставиться відмітка про відсутність заборгованості підрозділами університету: бібліотекою університету та відділом фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності;
  • із завізованою заявою студент звертається до фахівця відділу працевлаштування та отримує на руки оригінали документів про освіту.

Термін користування документами не повинен перевищувати 14 днів.

Для короткострокового користування оригіналами документів про освіту (сканкопія, ксерокопія) студент повинен:

  • пред’явити паспорт громадянина України фахівцю відділу працевлаштування;
  • отримати на руки оригінали документів;
  • в короткий термін зробити ксерокопію чи сканкопію документів і повернути їх до відділу.

Фахівець відділу працевлаштування, на вимогу студента, повинен завірити копії документів підписом та печаткою відділу.

Сторонній особі оригінали документів студента видаються виключно за наявності довіреності посвідченої нотаріусом (разової, на виконання однієї конкретної дії).

Студенту, який відрахований з університету до закінчення терміну навчання, оригінали документів про освіту, у короткострокове чи довгострокове користування не видаються.

Відрахована особа зобов’язана на підставі наказу про відрахування та обхідного листа отримати оригінали документів про освіту.

Порядок видачі оригіналів документів про освіту стороннім особам:

  1. Особа пише заяву на ім’я ректора Сумського НАУ.
  2. Заява візується деканом відповідного факультету університету та проректором з науково-педагогічної та навчальної роботи.
  3. До заяви додається довіреність посвідчена нотаріусом (разова, на виконання однієї конкретної дії).
  4. Документи видаються на наступний робочий день.
  5. Особа, пише розписку про отримання оригіналів документів на руки.
  6. Заява, довіреність та розписка залишається у особовій справі відрахованого студента чи випускника.

Новини

Понеділок, 23 січня 2017
Школа молодого лідера у СНАУ
З 17 по 18 січня в сумському національному аграрному... Детальніше...
Понеділок, 23 січня 2017
Бджолярі з усієї України зібралися у СНАУ
21 січня 2017 року в стінах університету відбулась... Детальніше...
П'ятниця, 20 січня 2017
Перші ластівки спеціальності «Архітектура» у Сумському НАУ
Сумський національний аграрний університет – єдиний... Детальніше...
П'ятниця, 20 січня 2017
У СНАУ відбувся науковий семінар за участю професора з Польщі
Наприкінці минулого року Сумський національний... Детальніше...
Середа, 18 січня 2017
У СНАУ завершилася спартакіада «Здоров’я»
17-18 січня 2017р. у спортивному комплексі нашого... Детальніше...
Вівторок, 17 січня 2017
СНАУ перший серед аграрних вишів
Відомий всесвітній рейтинг Webometrics опублікував нові... Детальніше...
П'ятниця, 13 січня 2017
Вітаємо з ювілеєм!
Вітаємо Валентина Миколайовича Вандишева, професора,... Детальніше...
П'ятниця, 13 січня 2017
У СНАУ відбулася нарада за підсумками зимової сесії
12 січня 2017 року в Сумському національному аграрному... Детальніше...
П'ятниця, 13 січня 2017
Відбулася конференція трудового колективу
12 січня 2017 року у приміщенні Молодіжно-розважального... Детальніше...
Четвер, 12 січня 2017
Позачергове засідання вченої ради СНАУ
12 січня 2017 року вчена рада Сумського національного... Детальніше...
Четвер, 12 січня 2017
Олегу Васильовичу Харченку – 70!
Дорогий наш колего! У цей день, 12 січня, факультет... Детальніше...
Середа, 11 січня 2017
У СНАУ підвели підсумки співпраці з ПРООН
Впродовж вже трьох років Сумський національний... Детальніше...
Середа, 11 січня 2017
ВИПЛАТА СОЦІАЛЬНИХ СТИПЕНДІЙ
Нормативно-правові документи: Постанова Кабінету... Детальніше...
Вівторок, 10 січня 2017
Екскурсія для майбутніх абітурієнтів
6 січня 2017 року, напередодні Різдвяних свят, до... Детальніше...

Пряма мова

Олександр Маслак, проректор з наукової роботи та економічних питань: СНАУ сприяє розвитку сільських територій Детальніше...

Вiдео про СНАУ

   

Лічильник


©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.