English (United Kingdom)Ukrainian (Ukraine)Русский (Russian Federation)

Адреса: 40021,  м. Суми,  вул. Г. Конратьєва,160

Головний корпус СНАУ, другий поверх, каб.227

Контактні телефони:  (0542)70-10-82, з’єднати за172

тел./факс (0542)  70-10-55

e-mail:  ipod_snay2015@ukr.net

 

Склад Інституту:

 

Директор Інституту підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів

toderyuk

Тодерюк Ірина Валеріївна

 

Фахівець І категорії Інституту підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів

Остапенко Анна Валентинівна

 

Провідний адміністратор бази даних

Жижка Станіслав Васильович

Каширін Святослав Олександрович

 

 Наказом Міністерства аграрної політики України від 6 серпня 2003 року № 263 на базі Сумської обласної школи управління сільським господарством та факультету післядипломної освіти Сумського національного аграрного університету був створений Інститут післядипломної освіти СНАУ. Згідно наказу ректора за № 84-к від 28 квітня 2006 року та відповідно до статуту Університету на базі Інституту післядипломної освіти був створений Інститут післядипломної освіти та дорадництва Сумського національного аграрного університету. Відповідно наказу ректора за №230/1-к від 01 червня 2016 року  Інститут післядипломної освіти та дорадництва перейменований на Інститут підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення керівних працівників і спеціалістів СНАУ.

У різний період Інститут очолювали:

Головко Г.М. – к. е. н. (з 30.08.2000 р.);

Соколов М.О. – к. е. н. (з 03.05.2006 р.);

Кабанець В.М. – к. с.-г. н. (з 01.09.2006 р.);

Подгаєцький А.А.–д. с.-г. н. (з 14.02.2008 р.)

Кравченко Н.В., -  к. с. -г. н. (з лютого 2015 року по листопад  2015 року)

Тодерюк І.В. – (з листопада 2015 р. по сьогоднішній час)

Завдання  Інституту

  • ·Запровадження гнучкої системи безперервної освіти громадян, яка має на меті їх адаптацію до професійної діяльності в умовах швидкої зміни соціально-економічних відносин; розробка та впровадження різноманітних форм навчання його навчально-методичне, організаційне та інформаційне забезпечення.
  • · Навчання фахівців різних підгалузей АПК та за замовленням центрів зайнятості, а також підвищення фахового рівня: спеціалістів і головних спеціалістів АПК, керівників і спеціалістів с.-г. підприємств за фахом, науково – педагогічних працівників, допоміжного персоналу, державних службовців сільських, селищних рад і посадових осіб місцевого самоврядування та інших категорій, інших категорій з ліцензованих напрямів.
  • ·Підвищення рівня знань і вдосконалення практичних навичок прибуткового ведення господарства суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сільській місцевості, та сільського населення в умовах ринкової економіки;
  • ·Надання суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність у сільській місцевості та сільському населенню консультаційних послуг з питань економіки, технологій, управління, маркетингу, обліку, податків, права, рослинництва, тваринництва, тощо;
  • ·Поширення та впровадження у виробництво сучасних технологій, новітніх досягнень науки і техніки.
  • ·Підвищення рівня практичної підготовки випускників, їх професійної готовності до самостійної професійної діяльності.

Навчальний процес відбувається переважно у вигляді лекцій, бесід, онлайн-семінарів, дистанційних курсів, «круглих столів», обміну досвідом роботи, виїзних занять та інших активних форм навчання. У навчальному процесі Інституту беруть участь понад 435 викладачів, серед них: докторів 12%, професорів – 10%, кандидатів наук, доцентів – 78%. Окрім професорів та доцентів університету, залучаються провідні вчені науково-дослідних установ регіону, досвідчені керівники підрозділів та провідні спеціалісти Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації, успішні керівники агробізнесу та спеціалісти виробництва.

Всіх хто навчаються на курсах підвищення кваліфікації мають постійний  доступ до бібліотеки (читальна  зала, електронна бібліотека).

Слухачі інституту після успішного закінчення курсів отримують свідоцтво про підвищення кваліфікації встановленого зразка.

Запрошуємо Вас підвищити кваліфікацію за наступними напрямами:

1. Завідуючі дільничими лікарнями та дільницями ветеринарної медицини і лікарі ветеринарної медицини районних та міських держаних лікарень ветеринарної медицини (термін навчання 2 тижня).
2. Ветеринарна фармація (термін навчання 2 тижня).
3. Лікарі ветеринарної медицини за спеціальністю 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» (термін навчання 2 тижня).
4. Головні спеціалісти АПК: (термін навчання 1 тиждень).

·         головні зоотехніки

·         агрономи-садівники агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         агрономи з насінництва агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         головні агрономи, агрономи агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         агрономи із захисту рослин агропідприємств, господарств усіх форм власності

·         фахівці відділів бухгалтерського обліку господарств

5. Науково-педагогічні і педагогічні працівники навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, підпорядкованих СНАУ (термін навчання 2 тижня)

Можливе навчання за іншими напрямами згідно ліцензії.

Список документів, необхідних для зарахування на курси підвищення кваліфікації

  • · заява слухача
  • · копію 1-2 сторінки паспорта
  • · копія ідентифікаційного коду
  • · копію документа про освіту
  • · копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (якщо підвищували раніше кваліфікацію)
  • · анкета слухача
  • · наказ з місця роботи (довідка чи направлення) або остання сторінка трудової книжки

Початок навчання згідно набору груп

 

Основною метою Стартап - центру це є розвиток аграрної бізнес-освіти, підвищення ефективності обміну досвідом, налагодження ділових контактів та  створення умов для організації власного інноваційного бізнесу  студентами, агроінтернами, випускниками університету та іншими зацікавленими особами Об'єднаних громад Сумської області тощо.

·  Допомагаємо якісно опрацювати проекти та довести їх до прототипу та етапу презентації потенційним інвесторам.

· Сприяємо  розвитку економічного мислення, комунікативних і лідерських якостей, навичок менеджменту, бізнес-планування та підприємницької діяльності особам, що навчаються та впроваджують проекти у сфері аграрного бізнесу.

· Проводимо електронне консультування з питань ведення і реєстрації бізнесу з пріоритетних напрямків, а саме: рослинництво тваринництво інноваційні розробки або комп'ютерізація АПК, переробка с/г продукції, будівництво, садівництво,ветеринарна медицина тощо.

 

Слідкуйте за змінами та новинами

 startup.sau.sumy.ua

https://www.facebook.com/StartupSNAU/

 

АГРОІНТЕРНАТУРА

 СУМСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Агроінтернатура є формою післядипломної підготовки випускників вищих навчальних закладів після закінчення якої їм підтверджується відповідна кваліфікація та видається сертифікат. Основним завданням інтернатури є підвищення рівня практичної підготовки випускників, їх професійної готовності до самостійної професійної діяльності. Інтернатура проводиться в заочно-очній формі навчання на профільних кафедрах факультетів Сумського національного аграрного університету.

Тривалість навчання в інтернатурі 3 роки.

Агроінтернатура запрошує на навчання за такими напрямами:

·         Факультет біолого – технологічний

 Спеціалізації: «Сучасні технології у молочному скотарстві», «Сучасні технології у м'ясному скотарстві», «Службове собаківництво».

·         Факультет агротехнологій та природокористування

Спеціалізації:  «Рослинництво», «Агрохімія», «Агрофармакологія».

·      Факультет інженерно – технологічний

Спеціалізації: «Процеси, машини та обладнання АПВ», «Технічний сервіс», «Механізація сільського господарства».

·           Факультет ветеринарної медицини

Спеціалізації: «Гігієна, санітарія, ветеринарно – санітарна експертиза та безпека і якість продуктів тваринництва», «Хвороби свиней», «Лабораторна справа», «Хвороби дрібних тварин», «Хвороби жуйних», «Хвороби домашніх та декоративних птахів», «Ветеринарна фармація», «Неонатологія».  

Список документів, необхідних для зарахування до інтернатури:

-          заява;

-          довідка про працевлаштування;

-          копія паспорту 1,2 стор. та прописка;

-          копія диплому про закінчення ВНЗ;

-          копія додатку до диплому;

-          ідентифікаційний код платника податку;

-          конверт та 2 фотокартки 3х4;

-          папка формату А4 з файлами

При зарахуванні обов’язково мати при собі оригінали всіх вище зазначених документів. При зміні прізвища додається копія свідоцтва про шлюб.

Слідкуйте за змінами та новинами

https://www.facebook.com/agrointerSNAU/

  

 

 

Новини

Четвер, 22 червня 2017
Працює експертна комісія
В університеті працює експертна комісія з... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
Цікаво у СНАУ школярам
Пізнавально-розважальна екскурсійна програма «Літо в... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
У СНАУ обговорювали проблеми та перспективи кооперації
Семінар-нарада «Розвиток кооперативного руху на... Детальніше...
Середа, 21 червня 2017
15 годин в автобусі заради вічних спогадів
Для студентів Сумського національного аграрного... Детальніше...
П'ятниця, 16 червня 2017
Про перспективи розвитку вертикально-інтегрованої аграрної освіти говорили у СНАУ
Розширена нарада, що відбулася 16 червня 2017 року у СНАУ,... Детальніше...
Середа, 14 червня 2017
Студент будівельного факультету СНАУ – переможець турніру з боксу
Знайомтеся: Давид Гвініашвілі, студент ІІ курсу... Детальніше...
Вівторок, 13 червня 2017
Експерти перевіряють інженерно-технологічний факультет
Відповідно до Наказу Міністерства Освіти України... Детальніше...
Вівторок, 13 червня 2017
Спортивна перемога студента СНАУ
10-12 червня 2017 року в м. Суми на стадіоні спорткомплексу... Детальніше...
Вівторок, 13 червня 2017
Сумський НАУ отримав англомовну літературу в рамках спільного проекту з Чеським УПН
Сумський НАУ отримав високоякісну навчальну... Детальніше...
П'ятниця, 09 червня 2017
Спільний українсько-польський науково-дослідний проект
З 29 травня  по 2 червня 2017 року делегація СНАУ у... Детальніше...
Вівторок, 06 червня 2017
СНАУ серед кращих
Цими днями Миколаївський національний аграрний... Детальніше...
Вівторок, 06 червня 2017
Вітаємо професора Анатолія Подгаєцького з ювілеєм!
Щиро вітаємо колегу! 6 червня факультет... Детальніше...
Вівторок, 30 травня 2017
Завершився XIX Зліт лідерів аграрної освіти
З 24 до 27 травня 2017 року делегація Сумського НАУ у... Детальніше...
Вівторок, 30 травня 2017
Засідання вченої ради відбулося у СНАУ
29 травня 2017 року відбулося чергове засідання вченої... Детальніше...
Понеділок, 29 травня 2017
Чемпіонат «Юний кінолог» пройшов на стадіоні СНАУ
27-28 травня в Сумах на головному стадіоні Сумського... Детальніше...

©2015 Сумський національний аграрний університет. Офіційна сторінка.